;
Режим роботи магазину :

ПН - ПТ: з 9:00 до 18:00

Гарантія і обмін товару

Ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.
Це право Вам гарантує «Закон про захист прав споживача».

Ми наполегливо рекомендуємо перевіряти якість та кількість товарів при отриманні замовлення!

Ми розуміємо що іноді виникають непередбачувані ситуації - будьте впевнені ми докладемо максимум зусиль для їх вирішення.

 Ми приймаємо товар на обмін або повернення за умови:

OK Виявлено виробничий брак товару при отриманні замовлення.
OK Зовнішній вигляд або комплектація товару фактично відрізняється від зображення або опису товару на нашому сайті.

Ми НЕ приймаємо товар для обміну або повернення за умови:

NO Товар не є бракованим, зовнішній вигляд або комплектація товару відповідають зображенню або опису товару на нашому сайті.
NO У товару відсутня оригінальна упаковка та (або) він має сліди використання: подряпини, сколи, потертості, тощо.
NO Пошкодження товару виникло в процесі транспортування перевізником Нова пошта.

Звертаємо Вашу увагу!

Ми не можемо нести відповідальність за пошкодження товару в процесі транспортування перевізником Нова Пошта.
Ми пакуємо товар таким чином, щоб мінімізувати можливі ушкодження, а також страхуємо весь товар на повну вартість замовлення.

Якщо товар у Вашому замовленні був пошкоджений при перевезенні - зверніться з претензією до представника Нової пошти.
Перевізник зобов'язаний відшкодувати Вам повну вартість зіпсованого товару за ціною, вказаною в накладній.
Накладну по замовленню Ви можете завантажити в розділі особистий кабінет.
Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій:
- одразу при отриманні замовлення перевіряйте стан відправлення в присутності представника перевізника Нова Пошта;

- при наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-передачі та Претензію;

Інструкція для повернення або обміну товару:

Якщо Ви обирали спосіб доставки замовлення "Нова пошта": 
Нова пошта

1. Зверніться до служби підтримки клієнтів КанцСервіс і повідомте:
- номер Вашого замовлення
- опишіть проблему
- надішліть фотографії проблемного товару на наш контактний Viber
Контактні телефони служби підтримки клієнтів Ви можете побачити в розділі контакти.  
2. Менеджер служби підтримки повідомить Вам рішення щодо Вашого питання:
- чи відповідає Ваше звернення умовам безкоштовного обміну/поверненню товарів
- повідомить Вам реквізити для відправлення проблемного товару

3. Після отримання Вашого відправлення Вам зателефонує служба підтримки клієнтів КанцСервіс для:
- підтвердження факту отримання відправлення та відповідності фактичного стану товару з Вашим описом
- узгодження реквізитів для відправлення товару на обмін
- уточнення Ваших банківських реквізитів для повернення коштів


Якщо Ви обирали спосіб доставки замовлення "КанцСервіс": 
КанцСервіс

1. Зверніться до служби підтримки клієнтів КанцСервіс і повідомте:
- номер Вашого замовлення
- опишіть проблему
- надішліть фотографії проблемного товару на наш контактний Viber
Контактні телефони служби підтримки клієнтів Ви можете побачити в розділі контакти.  
2. Менеджер служби підтримки повідомить Вам рішення щодо Вашого питання:
- чи відповідає Ваше звернення умовам безкоштовного обміну/поверненню товарів
- повідомить Вам найближчу дату візиту представника КанцСервіс у Ваш регіон
3. Підготуйте проблемний товар для обміну/повернення.
4. Очікуйте дзвінка представника КанцСервіс в оголошену дату. 
Обмін товару або повернення коштів відбудеться під час Вашої зустрічі з представником КанцСервіс.
Ви можете переглянути дату найближчої доставки у Ваш регіон у розділі графік доставки.

Наші переваги
Зручна доставка! Власна логістика + Нова пошта. Детальніше>>
Найкращі ціни! Зручні умови оплати. Детальніше>>
Гарантія якості! 14 днів на обмін товару. Детальніше>>
Надійний постачальник! Більше 15ти років досвіду. Детальніше>>