FAQ
- КанцСервіс є платником ПДВ ?
Так.
На початку співпраці ми надішлемо копії наших установчих документів.
Також, до замовлення додаємо весь необхідний Вам комплект документів:
- рахунок
- накладна
- договір - Я представник бюджетної установи. Які документи я отримаю при замовленні?
Ми надаємо Вам весь необхідний комплект документів:
- рахунок
- накладна
- договір
- специфікація - Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?
Так.
Кіровоградська область - власною службою доставки "КанцСервіс".
По Україні - кур'єром служби доставки "Нова пошта". - ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?
Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару).
- Чи можливо купити товар в розстрочку?
На жаль, для роздрібних покупців, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.
Для корпоративних та оптових клієнтів - надаємо індивідуальні умови розстрочки платежів.
Дізнайтесь подробиці у Вашого персонального менеджера. - ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) Ви можете:
- обміняти товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутня в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню;
- обміняти на аналогічний без перерахунку вартості;
- обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості;
- повернути і отримати сплачені за нього кошти.
Як оцінити збереження товарного вигляду?
При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів використання у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин.
Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"