Канцтовари для офісу
Канцелярія для офісу: що, де і як обрати
Роботу в офісі неможливо уявити без різноманітного канцелярського приладдя. Щоденно співробітникам різноманітних організацій і компаній, незалежно від напрямку діяльності, доводиться складати договори, листи, звіти, довідки, повідомлення та безліч іншої паперової документації. Для цього треба мати повний набір канцтоварів в достатній кількості.
- Білизна СIE: 146%
- Клас паперу: C
- Аркушів в пачці: 500
- Щільність паперу: 80 г/м2
- Тип паперу: білий
- Формат: А5
- Білизна СIE: 146%
- Клас паперу: C
- Аркушів в пачці: 100
- Щільність паперу: 80 г/м2
- Тип паперу: білий
- Формат: А4
- Білизна СIE: 146%
- Клас паперу: C
- Аркушів в пачці: 20
- Щільність паперу: 80 г/м2
- Тип паперу: білий
- Формат: А4
- Білизна СIE: 146%
- Клас паперу: C
- Аркушів в пачці: 50
- Щільність паперу: 80 г/м2
- Тип паперу: білий
- Формат: А4
- Кількість аркушів: 400
- Розмір: 80 х 80
- Колір: мікс
- Кількість аркушів: 400
- Розмір: 80 х 80
- Колір: мікс
- Кількість аркушів: 400
- Розмір: 80 х 80
- Колір: білий
- Кількість аркушів: 400
- Розмір: 85 х 85
- Колір: білий
- Кількість аркушів: 100
- Розмір: 145 х 100
- Колір: білий
- Кількість аркушів: 400
- Розмір: 80 х 80
- Колір: білий
- Кількість аркушів: 400
- Розмір: 85 х 85
- Колір: білий
- Кількість аркушів: 900
- Розмір: 90 х 90
- Колір: білий
- Кількість аркушів: 300
- Розмір: 85 х 85
- Кількість аркушів: 300
- Розмір: 85 х 85
- Кількість аркушів: 400
- Розмір: 80 х 80
- Колір: мікс
- Кількість аркушів: 400
- Розмір: 80 х 80
- Колір: мікс
- Кількість аркушів: 900
- Розмір: 90 х 90
- Колір: мікс
- Кількість аркушів: 300
- Розмір: 85 х 85
- Колір: мікс
- Кількість аркушів: 300
- Розмір: 85 х 85
- Колір: мікс
- Формат: А4
- Вид календаря: настінний
- Розмір: 250 х 520 мм
- Тип паперу: білий
- Довжина стрижня: 134
- Додаткові елементи: прозорий корпус
- Тип ручки: кулькова
- Товщина письма: 0.5
- Колір чорнила: зелений
- Довжина стрижня: 140
- Додаткові елементи: прозорий корпус
- Тип ручки: кулькова
- Товщина письма: 0.5
- Колір чорнила: синій
- Додаткові елементи: прозорий корпус
- Тип ручки: кулькова
- Товщина письма: 1.0
- Колір чорнила: синій
Для офісних закупок варіант походу в спеціалізований відділ гуртово-роздрібної мережі абсолютно не підходить. По-перше, канцелярія для офісу — це досить об’ємна покупка, яку потім ще потрібно доставити. А по-друге, на придбання всього асортименту товарів, співробітник фірми повинен витратити достатньо часу, хоча замість цього він міг би виконувати свої професіональні обов’язки. Але вихід є завжди — це замовлення канцелярії в офіс в нашому інтернет магазині.
Яку канцелярію в офіс купити потрібно в першу чергу.
Щоб забезпечити офіс всією необхідною продукцією, варто для початку скласти список, що саме із канцелярії співробітники використовують в найбільшій кількості. Зазвичай в цей перелік входить наступна продукція:
-
Папір
Він буває різної якості, щільності. Формату і кольору. Для зручності користувачів її прийнято розділяти на класи.
Так клас «С» призначений для чорно-білого друку та потокового копіювання. Ці операції здійснюються щоденно в будь-якій приватній чи державній установі, тому запаси такого паперу завжди повинні бути в достатній кількості.
Клас «В» використовується для кольорового друку і копіювання. Якщо організація займається сферою діяльності, яка передбачає кольоровий друк, то в замовлення канцелярії в офіс потрібно обов’язково включити такий папір.
Вищий клас «А» передбачає виготовлення рекламної продукції матеріалів, роздрукованих на лазерному принтері, тому найчастіше такий папір користується попитом в організаціях вузького профілю або від випадку до випадку.
Оптимальний варіант, який підійде більшості установ — офісний папір щільністю 80-95 г/м2 і білизною 95-95%. Також важливо, щоб виробники паперу використовували для відбілювання листів безпечний водень, а не хлор. Такі екологічно нешкідливі технології використовують тільки всесвітньо відомі міжнародні бренди преміям-класу, тому ціна на їх вироби порядком вище. -
Інша паперова продукція.
Сюди входять блокноти, записні книжки, стікери і альбоми для приміток, щоденники, щотижневики, а також загальні зошити великого формату, касові книги і інші книги для обліку і діловодства. Всі ці предмети потрібні в робочому процесі. Вони допомагають планувати і структурувати задачі, не упускаючи при цьому деталей.
Блокноти і записні книжки формату А4 відмінно підійдуть для нотаток безпосередньо за робочим столом, а кишеньковий формат А5 ідеальний для записів на зустрічах та переговорах. Обираючи щоденники для штату співробітників доцільно зупинитися на недатованому варіанті. В такому щоденнику робітники зможуть самостійно відмічати важливі дні і дати, на які заплановано події. Зручний формат листів для нотаток — 9х9 см, а клейка основа на листках — додаткова перевага. Завдяки їй листочок з нагадуванням можна залишити на видному місці. Роблячи замовлення канцтоварів для офісу, варто враховувати такі нюанси. -
Письмове приладдя.
Це велика категорія товарів, необхідних в кожному офісі, організації, установі. В неї входять ручки-пера та кулькові ручки з масляними чи селевими чорнилами різного кольору, прості і механічні олівці з грифелями різної жорсткості. Крім того вона включає маркери різного кольору та ширини пера, текстові маркери та коректори у вигляді стрічки, ручки чи «замазки». Якщо ці кантовари для офісу купити потрібно в великій кількості, то необхідно орієнтуватися не тільки на побажання співробітників, а й на оптимальне співвідношення ціни, якості і способів доставки по Україні. -
Супутня канцелярія в офіс.
Це саме ті предмети, без яких не можна обійтися, працюючи з документацією. В їх перелік входять точилки для олівців, гумки, запасні пасти для ручок і змінні грифелі для олівців, чорнила для ручки-пера, а також лінійки, трафарети, і підставки-органайзери для письмового приладдя і канцелярських дрібниць.
Які ще канцтовари для офісу купити треба обов’язково.
Крім головних позицій, канцтовари для офісу, повинні включати в себе наступні категорії товарів:
- оформлювачі. До них відносяться скріпки, дироколи та степлери, ножиці, біндери, а також дужки і резинки;
- канцелярія для зберігання. Це різноманітні папки, візитниці, мультіфори, папки і швидкозшивачі, сегрегатори, лотки та бокси в яких зручно зберігати документи;
- штемпельна продукція: штампи, нумератори, датери, фарби і подушки штампы, нумераторы, датеры, фарби і подушки;
- планшети, магнітні дошки, борди для презентацій, фліпчарти, магніти, губки і маркери;
- дрібна оргтехніка, калькулятори, батарейки, акумулятори і блоки живлення для настільних освітлювальних приладів. Купуючи кантовари для офісу придбати варто також вологі серветки для моніторів та іншої офісної техніки.
Як зробити замовлення канцтоварів в офіс.
Щоб замовити он-лайн у нас канцелярські товари, достатньо вибрати із каталогу необхідні артикули, додати їх в кошик і оформити заявку. Для зручності відвідувачів сайту всі канцтовари для офісу в нашому інтернет магазині зібрані в один розділ, який в свою чергу має свої підрозділи. Завдяки цьому клієнтам дуже легко знайти потрібну позицію. Після оформлення замовлення наш менеджер відправить на електронну пошту квитанцію на оплату.
Доставка канцтоварів в офіс буде виконана на протязі 1-3 днів після надходження коштів на розрахунковий рахунок. Якщо при покупці виникають будь-які питання чи складності, то можна зв’язатися з нашим консультантом чи техніком по вказаним номерам телефонів або замовити послугу «зворотного дзвінка». Наші спеціалісти завжди запропонують оптимальний варіант рішення проблеми, а також допоможуть зробити вибір підходящого товару і оформити замовлення.