Обработка заказов єПідтримка
Шановний клієнт!
Наполегливо просимо Вас дочекатись обробки Вашого замовлення.
Наша складська спроможність — обробляти до 50-ти замовлень на день.
Нам надходило понад від 200 - до 350 замовлень на день, упродовж трьох тижнів.
Виникла логічна затримка в обробці замовлень.
Потім настали події 24 лютого, а саме війна.
З причини незрозумілого стану справ на той момент — виникла двотижнева затримка в обробці замовлень.
З 04.04.2022 року керівництвом прийняти рішення:
Якщо клієнти запитують інформацію коли буде відправлено замовлення — надсилати посилання на цю статтю.
Як тільки Ви підтверджуєте замовлення на нашому сайті — воно автоматично зберігається в нашій базі.
Також фіксується інформація щодо оплати замовлення.
Через постійні сигнали повітряної тривоги ми не маємо можливості одразу інформувати Вас про отримання замовлення.
Отже, Ваше замовлення не "пропало" і не "забулося". Вас ніхто не "дурить" і не "кинув".
Менеджери фізично не встигають обробити Ваше замовлення або дати відповідь на Ваші запити на зворотній дзвінок.
Якщо менеджери не відповідають на Ваше звернення — це означає що вони зайняті обробкою інших замовлень та узгоджують деталі щодо їх відправлень.
Замовлень в обробці ще дуже багато.
Є черга по комплектації замовлень складом.
Як тільки склад обробить замовлення — наші менеджери 100% зателефонують Вам для уточнення інформації щодо відправлення або інших деталей.
Ми просимо Вашого людського розуміння.
Чим частіше менеджери відволікаються на запитання "Коли буде відправлено моє замовлення" — тим менше замовлень відправляється в цей день.
В цей не простий час ми докладаємо максимум зусиль для якнайшвидшої обробки Ваших замовлень.
КОЖНИЙ робочий день ми відправляємо палету замовлень: