Обробка замовлень єПідтримка
Шановний клієнт!
Наполегливо просимо Вас дочекатись обробки Вашого замовлення!
Наша складська спроможність — обробляти до 50-ти замовлень на день.
Нам надходило від 200 - до 350 замовлень на день, упродовж трьох тижнів.
Виникла логічна затримка в обробці замовлень.
Потім настали події 24 лютого, а саме війна.
З причини незрозумілого стану справ на той момент — виникла двотижнева затримка в обробці замовлень.
Як тільки Ви підтверджуєте замовлення на нашому сайті — воно автоматично зберігається в нашій базі.
Також фіксується інформація щодо оплати замовлення.
Через постійні сигнали повітряної тривоги ми не маємо можливості одразу інформувати Вас про отримання замовлення.
Отже, Ваше замовлення не "пропало" і не "забулося". Вас ніхто не "дурить" і не "кинув".
Замовлень в обробці ще дуже багато.
Якщо менеджери не відповідають на Ваше звернення — це означає що вони зайняті обробкою замовлень які готові до відправлення!
Є черга по комплектації замовлень складом.
Як тільки склад обробить замовлення — наші менеджери 100% зателефонують Вам для уточнення інформації щодо відправлення або інших деталей.
Нам надходять десятки звернень в день щодо уточнення інформації по статусу замовлення.
У менеджера постає вибір: або він цілий день дає орієнтовні відповіді на питання або він займається оформленням відправлень вже готових замовлень.
Чим частіше менеджери відволікаються на запитання "Коли буде відправлено моє замовлення?!" — тим менше замовлень відправляється в цей день.
КОЖНИЙ робочий день ми відправляємо палету замовлень:
ПРОСИМО ВАШОГО ЛЮДСЬКОГО РОЗУМІННЯ!
Ми поважаємо кожного нашого клієнта. Будь ласка, поважайте і нашу працю.
Дуже сподіваємось на Ваше терпіння та розуміння ситуації!
З повагою, Ваша команда КанцСервіс.