Кольорові олівці, фломастери, крейда
Кольорові олівці, фломастери, крейди та всілякі маркери — це те, чим школяр користується практично на всіх етапах навчання. Вони необхідні не тільки для уроків творчості чи праці, але також використовуються на історії, географії й навіть хімії чи біології, під час лабораторних та самостійних робіт.
- Діаметр грифеля: 3,0
- Кількість кольорів: 12
- Матеріал корпусу: дерево
- Форма корпусу: тригранна
- Колір: мікс
- Формат: А4
- Кількість аркушів: 8
- Формат: А5
- Формат: В5
- Кількість аркушів: 8
- Формат: В5
- Формат: А4
- Кількість аркушів: 12
- Формат: А5
- Кількість аркушів: 8
- Формат: А4
- Формат: В5
- Кількість аркушів: 12
- Формат: А4
- Формат: В5
Список канцтоварів школяру
Найбільш поширеними та базовими товарами для школяра вважаються кольорові олівці та в деяких випадках фломастери. Вони підійдуть для більшості уроків, адже за їх допомогою можна створити міні шедевр на уроках малювання, так і розфарбувати контурні карти з історії. Зазвичай дитині вистачає базового набору олівців на 12-24 кольори, але якщо ваш школяр має схильність до творчості, то рекомендується вибрати цікавіші набори з безліччю відтінків і кольорів. Або ж, наприклад, підібрати спеціалізовані акварельні, воскові або пастельні олівці.
Також варто вчинити й з фломастерами чи маркерами. Наприклад невеликий набір текстовивих маркерів підійде для оформлення конспектів, а ось художні скетч-маркери — це вже вищий рівень. Хоча зараз більшість дітей полюбляє розфарбовувати ними розмальовки, адже в таких наборах є дуже багато відтінків, які, наприклад, максимально підходять за кольором до людської шкіри. Різні набори лінерів також можуть допомогти школяреві не тільки в оформленні записів у робочому зошиті, але й для розвитку фантазії та навіть зняття стресу. Завдяки дуже тонким наконечникам кольорові лінери дозволяють створювати унікальні малюнки з тонкими завитками та візерунками. Психологи рекомендують приділяти такому заняттю 5-10 хвилин на день, щоб позбавитися негативних емоцій і трохи освіжити голову перед вивченням нового матеріалу.