Режим роботи магазину :

ПН - ПТ: з 9:00 до 18:00

Папки на підпис

Якісні папки на підпис від магазину КанцСервіс

Папка для документів на підпис – корисний діловий аксесуар, який істотно полегшує взаємодію підлеглих і секретаря з керівником. З цією канцелярською приналежністю легко структурувати документи, які підлягають розгляду і візування. Використовуючи папку на підпис, дуже просто впорядкувати і оптимізувати робочий процес. В такому холдері папери не загубляться, не помнуться і не забрудняться. Він виглядає презентабельно і естетично. Велика розмаїтість зовнішнього оформлення обкладинки дозволяє підібрати підходящу модель для організації, компанії, представницького офісу будь-якої сфери діяльності.

Sorting Сортування
Сортувати по:
Фільтр

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4
  • Колір: бордовий

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4

Немає на складі

  • Формат: А4
  • Колір: коричневий

Немає на складі

  • Формат: А4
Перейти на сторінку №

Види, особливості і переваги папок для керівників на підпис

Папка на підпис керівнику являє собою обкладинку, всередину якої вкладаються аркуші паперу. Така обкладинка може бути виготовлена з щільного ламінованого картону або пластику. Нерідко її обтягують іншими матеріалами, наприклад, натуральною шкірою, дерматином, замшею, нубуком, оксамитом або вінілом. Чим якісніше і дорожче «обтягування», тим статусніше виріб. Багато керівників, бажаючи підкреслити свою успішність, вибирають шкіряну папку для документів на підпис з індивідуальним дизайном або фірмовим логотипом. Подібне виріб покращує імідж як безпосередньо самого директора, так і всієї організації в цілому.

Крім матеріалу виготовлення, моделі даної канцелярської приналежності відрізняються між собою наступними характеристиками:

  1. Наявністю фурнітури, що забезпечує додатковий функціонал. До неї відносяться застібки, фіксатори-кліпси, затискачі або кишеньки, які утримують листи, прозорі віконця для швидкого ознайомлення зі змістом, листи-роздільники.
  2. Елементами оформлення. В першу чергу, до них відноситься прошивка, яка виконується по краях виробу. Якщо «обкладинка» зроблена з комбінованих матеріалів, прошивка повинна бути виконана максимально якісно. Стики по периметру всього виробу повинні бути надійно обробленими. Також до елементів оформлення відносяться металеві куточки, які роблять більш папку довговічним, і такі додаткові засоби захисту інформації, як блискавка, кнопка, гумка для закривання.
  3. Способом обробки зовнішньої поверхні виробу. Найбільш ощадливий і простий спосіб – це нанесення на картонну «обкладинку» фірмового логотипу. Витрати на покупку такого виробу і на його оформлення мінімальні, зате таким бюджетним способом можна легко підкреслити корпоративний імідж. Ще один недорогий варіант – придбати стандартні моделі фабричного виробництва з пластику або з обробкою дерматином. Вони коштують дешево, прекрасно виконують свої функції, доступні і виглядають цілком презентабельно. Нанесення гравіювання або тиснення на дорогий матеріал – самий витратний спосіб обробки. Зате його ексклюзивність здатна вразити ділових партнерів і викликати заздрість конкурентів. Ще один цікавий варіант – комбінована обробка. У ній використовуються поєднання різних матеріалів, наприклад, шкіри та тканини, паперу і вінілу. Папка на підпис шкіряна з деталями з текстилю або металу виглядає максимально оригінально і каже про нестандартність мислення керівника і про його неординарний підхід до роботи.

Як вибрати папку на підпис зі шкірозамінника

Вибираючи, яку саме папку на підпис купити, потрібно орієнтуватися на наступні критерії відбору:

  • додатковий функціонал. Досвідчені секретарі та керівники чітко розуміють обсяг щоденного документообігу та специфіку робочого процесу, тому можуть висувати певні вимоги до наявності роздільників, кишень, застібок. Велика кількість документів просто зобов'язує купити папку на підпис з роздільниками, щоб не заплутатися в паперах. Дрібні підприємці та директори невеликих організацій цілком можуть обійтися стандартними моделями без зайвих опцій;
  • оригінальність зовнішнього оформлення. Чим вище статус організації, тим прискіпливіший вибір канцелярії. Великі концерни приділяють величезну увагу корпоративній політиці і відповідно до неї висувають високі вимоги до канцелярського приладдя та аксесуарів. Їх задовольнять тільки брендові вироби з фірмовим логотипом, що чітко сигналізують про успішність організації. Дрібні фірми і компанії середнього масштабу не так вимогливі до подібних деталей і будуть цілком задоволені гарним якісним продуктом за прийнятною ціною;
  • вартість. Якою би сферою діяльності не займалася організація і яку б внутрішню політику не вела, завжди існують рамки бюджету на закупівлю канцелярії, за які не можна виходити. Витрати на покупку обкладинки для паперів, які підлягають візуванню, можуть бути істотно обмежені. Це обумовлено лімітом офісних витрат на всіляке канцелярське приладдя, необхідне в діловодстві.

Великий вибір шкіряних і інших папок на підпис в КанцСервіс

Ми пропонуємо клієнтам найбільш привабливі та вигідні умови співпраці. У нас максимально широкий асортимент канцелярії і супутніх товарів за мінімальними цінами. Пряма співпраця з виробниками і офіційними дистриб'юторами дозволяє нам робити мінімальну націнку. Завдяки власній логістиці та роботі з найбільшим сервісом доставки в Україні, куплений товар доставляється до покупців протягом кількох робочих дня. Більш того, ми беремо всі транспортні витрати на себе, якщо сума замовлення перевищує 1000 гривень.

За рахунок інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу і простого меню процес покупки на сайті займає не більше пари хвилин. При виникненні проблем у користуванні сайтом або питань в оформленні замовлення клієнт завжди може звернутися до менеджерів. Всі доступні засоби зв'язку вказані в розділі «Контакти». Також можна скористатися послугою зворотного зв'язку. Наші співробітники завжди проконсультують і нададуть необхідну допомогу.

Наші переваги
Зручна доставка! Власна логістика + Нова пошта. Детальніше>>
Найкращі ціни! Зручні умови оплати. Детальніше>>
Гарантія якості! 14 днів на обмін товару. Детальніше>>
Надійний постачальник! Більше 15ти років досвіду. Детальніше>>